نمایش مقاله

blog-details

خرید دستگاه برش لیزر و نکاتی درباره آن

آوریل 19, 2023ابراهیمیدسته‌بندی نشدهبدون دیدگاه

کسانی که بدنبال خرید دستگاه برش لیزر فلزات هستند قبل از خرید با سوالاتی مواجه میشوند که در این مقاله میخواهیم به پاسخ برخی ازاین سوالات بپردازیم :

کدام کمپانی تولید دستگاه برش لیزر فلز بهتر است ؟
توان دستگاه برش لیزر چند باشد ؟
دقت دستگاه برش لیزر چطور؟
شاسی دستگاه برش لیزر  چطور؟
برش ورق های فلزی با انعکاس بالا در دستگاه به چه صورت است ؟
برند قطعات دستگاه برش لیزر چی باشه؟
قابلیت برش لیزر تا چه ضخامتی را دارد ؟
و مهم ترین سوالی که همه بلااستثنا با آن روبه رو میشوند قیمت دستگاه لیزر؟

به طور کلی خریداران دستگاه برش لیزر فلزات با این سوالات مواجه هستند که تک تک به آنها میپردازیم: 


1)توان دستگاه برش لیزر

توان دستگاه برش لیزر فلزات به ضخامت فلز بستگی دارد. هرچه ضخامت فلزات بیشتر باشد به قدرت بیشتری برای برش نیاز است. نکته حائز اهمیت این است که انتخاب دستگاه برش لیزر مناسب می تواند باعث افزایش سرعت در حین کار شده و راندمان تولید را بالا ببرد.

2)کمپانی دستگاه برش لیزر

یکی از نکات قابل توجه در هنگام خرید دستگاه برش لیزر فلزات انتخاب کمپانی مناسب است . از انجایی که دستگاههای برش لیزر تقریبا پیچیده هستند در هنگام استفاده از آن ها باید اپراتور نکاتی را رعایت کند باید کمپانی و برندی انتخاب شود که بتواند خدمات کاملی را ارئه دهد .

3)توان دستگاه های برش لیزر 

توان دستگاه برش لیزر فلزات بسته به ضخامت ورق فلزی متفاوت است یعنی هر چقدر ضخامت بیشتر باشد به توان بیشتری برای برش احتیاج است .  البته اگر انتخاب دستگاه مناسب باشد میتواند باعث افزایش سرعت در حین کار شده و راندمان تولید را بالا ببرد. دستگاه های برش مجموعه دیبا لیزر از برند بیسترونیک سوییس با توان 6000وات توانایی برش تا ضخامت 25میل را دارند 

4)شاسی دستگاه برش لیزر 

انتخاب شاسی مناسب در استحکام و ماندگاری دستگاه تاثیر به سزایی دارد شاسی از جنس ورق کاری به دلیل وزن و استحکام بالا آسیب پذیری کمتری دارند.

5)دقت دستگاه برش لیزر 

دقت دستگاه برش لیزر در مواقع برش نمونه و سریکاری متفاوت است چرا که هنگام سری بری دقت تا حدودی کاهش می یابد. همچنین افزایش سرعت دستگاه موجب کاهش دقت آن میشود. دقت دستگاه برش لیزر CO2 بیسترونیک از 0.05 تا 0.1 است و نتیجه برش با آن مطلوب است. 

6)قیمت دستگاه برش لیزر فلزات

قیمت دستگاه های برش لیزر با توجه به توان دستگاه، اینکه تا چه ضخامتی میتواند برش را انجام دهد ،کیفیت قطعات  و برند آن و امکاناتی که میتواند ارائه دهد متفاوت است. 

مجموعه صنعتی دیبا لیزر با انتخاب بهترین دستگاه های برش لیزر فلزات از کمپانی بیسترونیک سوییس آماده ارائه خدمات و فروش دستگاه های لیزر و خم به مشتریان محترم میباشد .
 


نوشتن دیدگاه